Συμβάσεις για έργα και μελέτες στη Μεσσηνία, συνολικής δαπάνης 1.864.934,17 ευρώ, υπέγραψε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, χθες το βράδυ, στα γραφεία της Π.Ε Μεσσηνίας, στην Καλαμάτα.
Ειδικότερα, ο περιφερειάρχης υπέγραψε τη σύμβαση για την ανάθεση μελέτης, προεκτιμώμενης αμοιβής 960.000 ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή του νέου οδικού άξονα Αρφαρά – Λάμπαινα, έργο το οποίο -όπως τόνισε ο Π. Νίκας- θα συνδέσει με τον αυτοκινητόδρομο Α7 τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης, αλλά και δεκάδες χωριά της ευρύτερης περιοχής.
Ο περιφερειάρχης υπέγραψε επίσης το εργολαβικό συμφωνητικό δαπάνης 608.528,54 ευρώ για την αποκατάσταση υποδομών και βελτίωση ασφάλειας στο τμήμα Κορώνη – Βασιλίτσι της 13ης επαρχιακής οδού -έργο ο προϋπολογισμός του οποίου ήταν 1.000.000 ευρώ.
Ακόμα, από τον Π. Νίκα υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση 242.762,91 ευρώ για το συνολικού προϋπολογισμού 3.786.367,38 ευρώ έργο της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας, το οποίο προβλέπει προσθήκες και αναδιαρρυθμίσεις στο νοσηλευτικό ίδρυμα της μεσσηνιακής πρωτεύουσας.
Υπεγράφησαν, τέλος, από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου συμβάσεις που αφορούν, αφ’ ενός στην παροχή υπηρεσιών αποχιονισμού του οδικού δικτύου Μεσσηνίας τη χειμερινή περίοδο 2022 – 2023 με συνολική δαπάνη 36.823 ευρώ και αφ’ ετέρου στην προμήθεια και τοποθέτηση αλεξικέραυνου στον ναό Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, στο Μοναστήρι Τριφυλίας, με δαπάνη 13.166,99 ευρώ, ενώ υπεγράφη και συμπληρωματική σύμβαση 3.652,73 ευρώ για το έργο επισκευής της προβλήτας στην Τίκλα της Καρδαμύλης.
Παράλληλα, ο Π. Νίκας γνωστοποίησε ότι από την Περιφέρεια έχει κινηθεί η διαδικασία για να υπάρξει παρέμβαση στην μη χρησιμοποιούμενη πλέον για την οδική κυκλοφορία παλαιά γέφυρα της Κοσκάραγας, στον δρόμο Καλαμάτα – Καρδαμύλη.
Η παρέμβαση αφορά, μεταξύ άλλων, στον καθαρισμό και τη σήμανση του χώρου, στον φωτισμό του με την αξιοποίηση φωτοβολταϊκού συστήματος.
Στο περιθώριο της συνέντευξης τύπου ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου επανέλαβε ότι το ζήτημα της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, τονίζοντας ότι οι άξονες Κάτω Αχαγιά – Καλαμάτα – Τρίπολη – Ναύπλιο – Κόρινθος θα έχουν εμπορικό και οικονομικό αποτύπωμα, αφου θα βοηθήσουν τουριστικά ολόκληρη την Πελοπόννησο.