Δήμος Βριλησσίων: Πάνω από 2.000 αιτήματα Novoville, επιλύθηκαν

Ο Δήμος Βριλησσίων συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιτυγχάνοντας βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών και επισκεπτών, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville, συνολικά έχουν υποβληθεί 2.890 αιτήματα καθημερινότητας από τους πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 2.183, δηλαδή το 75%. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Διαφήμιση

Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας έχουν αποσταλεί περισσότερα από 2.800 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους 2.530 εγγεγραμμένους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ του Δήμου Βριλησσίων και των δημοτών άμεση και αμφίδρομη.

Ο Δήμαρχος Βριλησσίων Κωνσταντίνος Βαφειάδης δήλωσε: «Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στα Βριλήσσια, την αποδοτικότητα των δημοτικών υπηρεσιών και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά μέσα. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville και ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους. Με τη βοήθεια των δημοτών κάνουμε κάθε μέρα τον Δήμο μας καλύτερο, ομορφότερο και φιλικότερο».