Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε η περιφερειακή παράταξη ΑΝΑΣΑ και ο επικεφαλής Θεόδωρος Γαλιατσάτος κατά της περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Ρόδη Κράτσα καταλογίζοντας της ευθύνες για το κλείσιμο του Ναυαγίου, στη Ζάκυνθο. Δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από επικοινωνιακά τεχνάσματα, αναφέρει η ανακοίνωση, τονίζοντας πως για το σοβαρό πλήγμα φέρει μεγάλες ευθύνες προσωπικά, όπως και η κυβέρνηση.
Παρέλαβε σχέδιο ασφαλείας που ποτέ δε εφάρμοσε, ενώ αρνήθηκε την συνεργασία με το δήμο και την εκκλησία, επισημαίνει στην ανακοίνωση. Επέτρεψε να συμβεί το μοιραίο.
Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου: άβουλη, αναποτελεσματική και μοιραία.
Δεν υπερασπίστηκε τα συμφέροντα της Ζακύνθου και άφησε το ναυάγιο να κλείσει.
Η κοινή υπουργική απόφαση τεσσάρων (4) υπουργών με την οποία απαγορεύεται η πρόσβαση από ξηρά και θάλασσα στο Ναυάγιο, αποτελεί σοβαρό πλήγμα για την φήμη και την οικονομία της Ζακύνθου αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις μεγάλες ευθύνες που επωμίζονται για την εξέλιξη αυτή τόσο η κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργού όσο και η περιφερειάρχης η οποία:
- Ενώ παρέλαβε από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή της ΑΝΑΣΑ το σχέδιο ασφαλείας που είχε εκπονήσει ο καθηγητής κ. Λέκκας με την καθιέρωση των ζωνών κινδύνου, δεν φρόντισε επ’ ουδενί να εφαρμοσθεί.
- Αρνήθηκε την συνεργασία με τον α’ βαθμό αυτοδιοίκησης και την εκκλησία ως ιδιοκτήτη τμημάτων της περιοχής και στήριξε χωρίς επιφύλαξη κάθε ενέργεια της κυβέρνησης που στόχευε στον έλεγχο του Ναυαγίου από συγκεκριμένα συμφέροντα. Συμφώνησε και με την προοπτική σύστασης Ανώνυμης Εταιρείας διαχείρισης και πάλι συμφώνησε με την ίδρυση της περίφημης Επιτροπής, στην οποία ήταν και είναι το εξέχον πολιτικό πρόσωπο ως περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων.
- Ως κορυφαίο στέλεχος της Επιτροπής, ανέχτηκε και επικρότησε τις απευθείας αναθέσεις 2,7 εκατομμυρίων ευρώ και συνέβαλλε στην ανάθεσή της φύλαξης σε μια εταιρεία που όπως φαίνεται πούλαγε πλακίδια οικοδομής. Δεν φρόντισε βέβαια να πληρωθούν οι απλοί εργαζόμενοι στην φύλαξη δείχνοντας απαράδεκτη αναλγησία.
- Δεν ενδιαφέρθηκε για τίποτα πάρα μόνο για την διάνοιξη ενός «περίεργου» δρόμου διαφυγής-λεωφόρου με πράξεις και παραλείψεις της που παραβιάζουν την περιβαλλοντική νομοθεσία, την αρχαιολογική νομοθεσία και την νομοθεσία εκτέλεσης των δημοσίων έργων.
Η περιφερειάρχης έχει αποκλειστική ευθύνη για την αρνητική εξέλιξη της απαγόρευσης πρόσβασης στο Ναυάγιο. Είχε τον χρόνο, είχε την θεσμική ιδιότητα, είχε την διαχειριστική ιδιότητα, και παρ’ όλα αυτά επέτρεψε να συμβεί το μοιραίο.
Δεν μπορεί να κρυφτεί πλέον πίσω από επικοινωνιακά τεχνάσματα και ανούσια δελτία τύπου.
Η ΑΝΑΣΑ, θέτοντας το θέμα σε απόλυτη προτεραιότητα, είναι πρόθυμη να συνεργαστεί με τις τοπικές αρχές της Ζακύνθου για την υλοποίηση ενός μακροχρόνιου και βιώσιμου προγράμματος λειτουργίας της περιοχής του Ναυαγίου, αποκαθιστώντας την αίγλη του και διευρύνοντας τις δυνατότητες επισκεψιμότητας με πλήρη ασφάλεια ώστε να συνεχίσει την πορεία του ως κορυφαίο τοπόσημο στον τόπο μας.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ
ΑΝΑΣΑ για τα Ιόνια Νησιά