Ομολογία ενοχής: Τα τρένα λειτουργούν με ασφάλεια και χωρίς την τηλεματική- Όλα μπορεί να τα περιμένεις από τον Άδωνη Γεωργιάδη ακόμη και να κανιβαλίζει πάνω από μια εθνική τραγωδία, επιχειρώντας να ξεπλύνει τις εγκληματικές ευθύνες του συστήματος που υπηρετεί. Άφησε τα σόου με τα καλάθια εξαθλίωσης και έπιασε εργολαβία ως ειδικός επί των τρένων.
Ενώ μέχρι και η ΕΕ έχει εγκαλέσει τη χώρα για την έλλειψη μέτρων ασφάλειας χαρακτηρίζοντας το σιδηροδρομικό δίκτυο μη ασφαλές, ενώ σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες επί δεκαετίες έχουν εγκατασταθεί σύγχρονα αυτοματοποιημένα συστήματα, ενώ υπήρχαν συνεχείς καταγγελίες που προειδοποιούσαν για την επερχόμενη τραγωδία, για τον ανεκδιήγητο Υπουργό της κυβέρνησης Μητσοτάκη η τηλεματική είναι πολυτέλεια. Μπορούμε και χωρίς αυτήν.
Τα τρένα λειτουργούν με ασφάλεια και χωρίς την τηλεματική. Το σύστημα στη Λάρισα λειτουργούσε και έγινε το δυστύχημα γιατί ένας άνθρωπος έκανε 3 συνεχόμενα λάθη.
Αυτή την απίστευτη δήλωση έκανε ο συνήθης ύποπτος και στην ουσία είναι μια ομολογία για ποιο λόγο δεν έχουμε μέχρι σήμερα εγκατεστημένο το σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων. Αφού ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αμετακίνητος Υπουργός Ανάπτυξης θεωρεί πως δεν είναι αναγκαίο να υπάρχουν και πως μπορούν να λειτουργούν με ασφάλεια … με σήματα καπνού.
Μάλιστα μέσα στην προσπάθεια του να διώξει κάθε πολιτική ευθύνη, ανακάλυψε και σύστημα τηλεματικής στο σταθμό της Λάρισας, που δεν υπάρχει και πως ο σταθμάρχης δεν το χρησιμοποίησε. Ψέμα στο ψέμα.
Είναι προφανές γιατί υπήρξε μέχρι σήμερα ένα καθεστώς αδιαφορίας στις καταγγελίες εργαζομένων και ευρωπαίων εταίρων και συνεχίζαμε να μετακινούμαστε καθημερινά σε τυφλά τρένα και οδηγηθήκαμε στο έγκλημα των Τεμπών.
Τα κυβερνητικά στελέχη πίστευαν πως η τηλεματική δεν είναι απαραίτητη και πως μπορούμε να συνεχίσουμε να κινούμαστε με προπολεμικές συνθήκες καρβουνιάρη. Γιατί λοιπόν τόση φασαρία και επιτροπές. Ο Άδωνης Γεωργιάδης ομολογεί … δεν τα φτιάξαμε γιατί δεν θα θεωρούμε απαραίτητα.
Αλήθεια ως τι λοιπόν η μεταχρονολογημένη συγνώμη του Πρωθυπουργού; Γιατί να ερευνηθούν οι αμαρτωλές συμβάσεις και η διασπάθιση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αφού δεν υπάρχει καμιά πολιτική ευθύνη. Για όλα φταίει ο κακός σταθμάρχης.