Το αδιέξοδο του πλημμυρισμένου ποδηλατοδρόμου έφερε στην επιφάνεια η Ώρα Πατρών στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο τις 21/8 όπου ο Δήμαρχος και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κυνικά ομολόγησε ότι το έργο θα επιβαρύνει τα ταμεία του Δήμου και των Πατρινών. Ομολογία ότι το έργο μπροστά στο Deck (σταθμό υποδοχής Μελίνα Μερκούρη) θα γίνει τελικά με χρήματα των Πατρινών.
Αναλυτικά:
«Περίπου 70.000€ επιπλέον θα στοιχίσει στους Πατρινούς, η αστοχία του Δήμου, για αυτό που ονομάζει ποδηλατόδρομο και που επί χρόνια κατασκευάζεται… Η κατασκευή του μοιάζει με το γεφύρι της Άρτας που η παράδοση θέλει να θυσιαστεί η γυναίκα του πρωτομάστορα… αλλά και να θυσιαστεί ποδηλατόδρομος τελικά δε γίνεται, οπότε η θυσία θα ήταν άνευ αποτελέσματος.
Είχαμε την ευκαιρία στο Δημοτικό Συμβούλιο 09/10/2017, αφού το θαλάσσιο μέτωπο είχε παραδοθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ο ποδηλατόδρομος να διέρχεται μέσα από το λιμάνι, έτσι ώστε να μην στερήσει μία λωρίδα από ένα δρόμο που αποσυμφορεί το κυκλοφοριακό της Πάτρας, την Όθωνος Αμαλίας. Δεν το πράξαμε…
Το επαναφέραμε σαν θέμα αρχές του 2019, ώστε ο ποδηλατόδρομος να περάσει μέσα από τα «τείχη». Για αυτό τον λόγο ακόμα και για το εμπορικό τμήμα του λιμανιού ο ΟΛΠΑ είχε παραχωρήσει τρία μέτρα έτσι ώστε να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μετά την Αγίου Νικολάου προς Νέο Λιμάνι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα αφού το Παραλιακό Μέτωπο έχει παραχωρηθεί στο Δήμο Πατρέων για ενενήντα εννέα χρόνια, περιμένοντας τη διαβόητη ανάπλαση….
Επιπλέον, ο επικεφαλής της Ώρας Πατρών, Γιώργος Ρώρος, έθεσε στο θέμα ένα επί πλέον πρόβλημα, μιας και εκεί κατασκευάζεται ο νέος υπεραστικός σταθμός ΚΤΕΛ Πάτρας (Μύλους Αγίου Γεωργίου) που θα είναι μόνιμα σημείο κυκλοφοριακής συμφόρησης. Σύντομα από εκεί, θα αναχωρούν συνεχώς λεωφορεία που θα καταλαμβάνουν όλο το εναπομείναν οδόστρωμα της Όθωνος Αμαλίας και με συχνότητα λίγων λεπτών.
Ο Δήμαρχος κ.Πελετίδης βρήκε ευκαιρία να επιτεθεί για άλλη μία φορά κατά πάντων, που πήραν απόφαση να γίνει ο σταθμός στο κέντρο και όχι εκτός του κέντρου της πόλης.
Δεν θα διαφωνήσουμε με το Δήμαρχο ότι ο σταθμός θα μπορούσε να γίνει έμπροσθεν του Νέου Λιμανιού και όχι μέσα στο κέντρο της πόλης που πολεοδομικά και κυκλοφοριακά δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει.
Τι έκανε όμως ο Δήμαρχος της πόλης προκειμένου να μη κατασκευαστεί ο σταθμός στο κέντρο;
Κατηγορεί τις προηγούμενες δημοτικές αρχές ότι ψήφισαν θετικά, προκειμένου να κατασκευαστεί στο κέντρο της πόλης, με την ψήφο όμως και συμβούλων που σήμερα ανήκουν στην παράταξη του.
Θέτουμε ευθέως το ερώτημα στο Δήμαρχο που του αρέσει η δημαγωγία και η άνευ αποτελέσματος επαναστατική γυμναστική.
Γιατί από το 2015 δεν σταμάτησε και δεν εμπόδισε την κατασκευή του υπεραστικού ΚΤΕΛ στο κέντρο της Πάτρας;
Γιατί χορήγησε έγκριση δόμησης την 01/05/2016 η Διεύθυνση Πολεοδομικού Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης, Τμήμα Αδειών και Ελέγχου Δόμησης; (Επισυνάπτεται).
Ενώ σκιαμαχεί με το υπεραστικό ΚΤΕΛ, συγχρόνως ενοικιάζει γραφεία για τις ανάγκες τού Πολιτιστικού οργανισμού…
Γιατί η λέξη ΑΝΥΠΑΚΟΗ και ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας από τον κ. Πελετίδη και εφαρμόζεται εντελώς επιλεκτικά;
Αρέσκεται σε φθηνά δημαγωγικά παιχνίδια, προσπαθεί να βάλλει εναντίον όλων, βάζοντάς απέναντι και αναπαράγοντας μονότονα το ψευτοδίλημμα του ΚΚΕ πέντε κόμματα δύο πολιτικές.
Προτιμά την τεχνητή πόλωση από το να μπει σε ουσιαστικό διάλογο για τα υπαρκτά προβλήματα της πόλης, την προοπτική της και την ανάπτυξη.
Όμως “στερεύουν οι λαγοί που βγαίνουν από το καπέλο” κ. Πελετίδη.
Καταφθάνει η Ώρα της 8ης Οκτωβρίου για την έξωση σας από τη Μαιζώνος…»