Τέλος εποχής για τα αυτοκόλλητα Panini;

Τα αγαπημένα αυτοκόλλητα που μεγάλωσαν γενιές και γενιές περνούν πλέον στα χέρια της εταιρείας Topps, που αναλαμβάνει ως αποκλειστικός συνεργάτης για τα άλμπουμ, ύστερα από σχετική συμφωνία με την UEFA.

Η αμερικανική Topps εξαγοράστηκε τον Ιανουάριο από τον όμιλο Fanatics αντί 500 εκατ. δολαρίων και η πρώτη «μεγάλη» κίνησή της ήταν το deal για τα άλμπουμ και τις επίσημες κάρτες του Euro 2024 και του Euro 2028 των ανδρών, του Euro 2025 των γυναικών και τα Nations League μέχρι το 2028, έχοντας ως επίσημο «πρόσωπο» της καμπάνιας τον Ζοσέ Μουρίνιο.

Διαφήμιση

Πριν από τη συγκεκριμένη συμφωνία, η Topps ήταν ήδη επίσημος κι αποκλειστικός συνεργάτης της UEFA για το Champions League και άλλες διοργανώσεις της.

Η Panini άρχισε να παράγει άλμπουμ για λογαριασμό της FIFA στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 1970 και για λογαριασμό της UEFA από το 1977 και για την ώρα η ιταλική εταιρία παραμένει συνεργάτης της παγκόσμιας συνομοσπονδίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ.

Πηγή: dikaiologitika.gr