Την Κυριακή στην κυκλοφορία η μεσαία λωρίδα στην Κακιά Σκάλα – Ζύγιζε 10 τόνους ο ογκόλιθος που έπεσε

Κακιά Σκάλα: Πριν τις γιορτές αναμένεται να δοθεί πλήρως στην κυκλοφορία
Την Κυριακή θα δοθεί στην κυκλοφορία η μεσαία λωρίδα στο ρεύμα προς Αθήνα στην Αθηνών – Κορίνθου, στην Κακιά Σκάλα, που χθες παρέμενε κλειστή για ώρες λόγω κατολίσθησης.

Σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, την Κυριακή όσοι πηγαίνουν προς Αθήνα μέσω της Ν.Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου θα χρησιμοποιούν τη δεξιά και τη μεσαία λωρίδα στην Κακιά Σκάλα, και πριν τις γιορτές, ο δρόμος αναμένεται να δοθεί πλήρως στην κυκλοφορία.

«Κλειστές είναι οι 2 λωρίδες αυτή τη στιγμή και είναι ανοιχτή η μία. Αποκαθιστούμε τους φράχτες ανάσχεσης και τα στηθαία ασφαλείας και την Κυριακή αν όλα πάνε καλά θα δοθεί η μεσαία λωρίδα, ώστε να είναι σε λειτουργία δυο λωρίδες που επαρκούν, και με στόχο πριν τις γιορτές να δοθεί πλήρως στην κυκλοφορία και η αριστερή, εξωτερική λωρίδα. Εκτός κι αν έχουμε «εκπλήξεις» όπως οι βροχοπτώσεις και οι σεισμοί που είχαμε» είπε στην ΕΡΤ, ο Παναγιώτης Παπανικόλας.

«Ζύγισε 10 τόνους ο βράχος που έπεσε»

Συμπλήρωσε πως ο βράχος έπεσε από ύψος 100 μέτρων, από σημείο δηλαδή που η Ολυμπία Οδός δεν είχε δικαιοδοσία παρέμβασης. Για να κάνει εργασίες εκεί θα πρέπει να πάρει άδεια από το δημόσιο, όπως υποστήριξε.

«Φράκτες ανάσχεσης υπήρχαν και μάλιστα σε δυο επίπεδα, αλλά ο ογκόλιθος που ήταν γύρω στους 10 τόνους έπεσε από ύψος 100 μέτρων, από πολύ ψηλά, από την κορυφή οπότε η ορμή του έσπασε τους δυο φράκτες και τα στηθαία ασφαλείας». Μάλιστα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στο Open, «ήμασταν τυχεροί που έγινε το βράδυ».

Σύμφωνα με τον ίδιο,  χτες υπήρξαν μελέτες για χαλαρά βράχια, τα οποία και ρίχτηκαν ελεγχόμενα και στη συνέχεια απομακρύνθηκαν. Σήμερα θα έρθουν ειδικοί από την Ελβετία για να ελέγξουν την κατάσταση.

«Οι φράχτες στα πρανή είναι από προηγούμενες εργολαβίες από παλιά και το σημείο που έγινε η κατολίσθηση είναι εκτός της παραχώρησης του έργου, ήταν σωστά σχεδιασμένοι οι φράχτες, εμείς παρακολουθούμε τις μετακινήσεις. Η συντήρηση του έργου εντός των ορίων είναι δική μας. Υπάρχουν όρια παραχώρησης στα οποία έχουμε βάλει και φράχτες», σημείωσε.