Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η απόφαση της Beat να αλλάξει τις χρεώσεις της και από σήμερα (16.06.2022) να επιβάλλει κόστος προμίσθωσης από €1,92 έως €2 σε όποιον καλεί ταξί μέσω της εφαρμογής. Αυτή η απόφαση της εταιρείας δεν πέρασε απαρατήρητη από πολλούς χρήστες των social media, οι οποίοι – όπως φαίνεται από τα σχόλια – δεν την βλέπουν και πολύ θετικά…
Με μήνυμα προς τους πελάτες της, η Beat ανακοίνωσε ότι από την Πέμπτη 16 Ιουνίου όποιος καλεί ταξί μέσω της εφαρμογής θα πρέπει να πληρώσει κόστος προμίσθωσης, το οποίο κυμαίνεται από €1,92 έως €2. Εάν και με την απόφαση αυτή επιβαρύνεται ο επιβάτης, η εταιρεία φιλοδοξεί να «προσελκύσει» περισσότερους οδηγούς στην πλατφόρμα της, καθώς το τελευταίο διάστημα διαπίστωνε απώλειες και καθυστερήσεις.
«Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του Beat να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή» αναφέρει – μεταξύ άλλων – η ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Beat σημειώνει επίσης ότι εδώ και 11 χρόνια «απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία» αλλά «δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας». Σύμφωνα με την εταιρεία, το κόστος προμίσθωσης «θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες».
Αντιδράσεις στο Twitter
Πάντως, οι πρώτες αντιδράσεις των πελατών για αυτή την αλλαγή, όπως φαίνεται από τα σχόλια που κυκλοφορούν στα social media, δεν είναι και οι καλύτερες… «Bye bye beat. Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση στη διάρκεια της καραντίνας. Γιατί από τότε που λήξαν καραντίνες τηλεργασιες δεν ανταποκρίθηκε ποτέ ξανά στην κλήση μου» γράφει ένας χρήστης του Twitter. «2 ευρω έξτρα χρέωση από αύριο στο @theBEAT_GR, ετοιμαστείτε για επιστροφή στις μάχες στους δρόμους » σημειώνει ένας άλλος.
«Εντάξει παιδιά, αφού μας κάνετε τη χάρη και αποδίδετε φόρο στη χώρα που δραστηριοποιείστε, να σας τον πληρώσουμε οι πελάτες» σχολιάζει κάποιος στο Twitter. «Είστε σοβαροί? Ουδέν πρόβλημα με χρέωση κλήσης όπως τα ραδιοταξί (αλήθεια πιο είναι πλέον το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα?) αλλα να υπονοείται ότι ουσιαστικά μας έχετε κάνει χαρη που συνειδητά πληρώνεται φορους στη Ελλάδα είναι θρασύτατο» αναφέρει κάποιος άλλος.