Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η δημοφιλής ηθοποιός προκάλεσε οργή στο κοινό της, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν πόζαρε δίπλα στην τοιχογραφία της Παναγίας με τη φωτογράφιση να θεωρείται προκλητική και ασεβής.
Τώρα, «χτυπά» ξανά, αναπαριστώντας έναν πίνακα του Ευγένιου Ντελακρουά και απασχολώντας για μία ακόμη φορά την επικαιρότητα με μία φωτογράφισή της.
Πιο συγκεκριμένα, η Μαρία Κορινθίου εμφανίζεται σε εξώφυλλο περιοδικού, να αναπαριστά τον πίνακα «Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου» του διάσημου Γάλλου ζωγράφου, ο οποίος τον εμπνεύστηκε από την μάχη των Ελλήνων, στην τρίτη πολιορκία του Μεσολογγίου. O Μεσολογγίτης φωτογράφος Νίκος Σιάμος ανέλαβε την φωτογράφιση για τις ανάγκες του συγκεκριμένου περιοδικού.
Η φωτογραφία θα εμφανιστεί στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού ARTme, το οποίο είναι αφιερωμένο στην μεγάλη έξοδο του Μεσολογγίου, στις 10 Απριλίου του 1826.
Η ηθοποιός ανάρτησε το εξώφυλλο του περιοδικού στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δίπλα στον αυθεντικό πίνακα του Ντελακρουά, ενώ δημοσίευσε και βίντεο από την προετοιμασία της φωτογράφισης.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της, η ηθοποιός έγραψε μεταξύ άλλων:
«Μία σημαντική ιστορική στιγμή για την Ελλάδα, που σηματοδότησε την απελευθέρωση της από τον Τουρκικό ζυγό και υπήρξε καταληκτική για την νίκη της προς την ελευθερία. (…) Ο διάσημος Γάλλος ζωγράφος Ευγένιος Ντελακρουά, φιλέλληνας και γοητευμένος από την Ελλάδα, εμπνεύστηκε από το ολοκαύτωμα του Μεσολογγίου και δημιούργησε μία σειρά από έργα που ευαισθητοποίησαν παγκόσμια και ανάγκασαν μέχρι και τις μεγάλες δυνάμεις να προβούν σε άμεσες λύσεις για την λήξη του πολέμου. (…) Εικονίζει την προσωποποίηση της ηρωικής Ελλάδας. Φοράει ελληνική παραδοσιακή φορεσιά και είναι στραμμένη προς τον θεατή με τα χέρια σε στάση απόγνωσης αλλά και προσευχής, στέκει όρθια, περήφανα, επάνω στα ερείπια του Μεσολογγίου, που έχουν καταπλακώσει έναν αγωνιστή. Στο βάθος ένας άνδρας, αντίπαλος στρατιώτης με κίτρινο τουρμπάνι που συμβολίζει τον εχθρό καρφώνει μια σημαία στο έδαφος».
Πηγή: protothema.gr